Alla hjärtans dag- ett jävla kommersiellt skitjippo

Måste bara få lite utlopp för mina agressioner för den 14 februari...

fy vad jag hatar alla hjärtans dag, det är bara en massa tjafs med små jävla röa hjärtan, chokaldbitar å rangliga rosor.. allt för att butikerna och försäljingen ska öka i februari månad..!!


Och visst är det hela lite diskriminerande?! för tänk på att dom som inte har någon som de håller av, som inte får några rosor eller gulliga meddelanden på denna förjävligt hemska dag?! hur tror ni att som känner sej??

tycker att vi ska bojkotta hela påfundet.!!

Jag firade inte denna dag iår... Inte ens med mina närmaste vänner eller mina "ragg".. inte ens ett sms till nån av dom.. tycker det är så dumt..


men nu är snart denhär dagen slut, som jag har längtat.. ända sedan jag gick upp i morse!!


men ha en fortsatt trevlig kväll i Paradiset nu!!




R.I.P
Peter Nylunds
Volvo Amazon 123 GT


Hur kan man vara så dum i huvudet att man skrotar en 123 GT som är fullt fungerande?? Den är ju bara sååå ovanlig.. Om jag kunde skulle jag strypa honom med mina bara händer just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback