Mitt hjärta Blör...

-AVE-

hoppas ni mår bra

Det gör inte jag. Har inte mått bra på helva veckan nu...
Saknar ER så fruktansvärt.. igår låg jag nästan och grät efter att jag pratat med dej, Maddi Muff..! Det är inte bra.. Trodde aldrig att jag skulle sakna någon, har aldrig saknat någon förut för alla som jag tidigare flyttat ifrån har bara skitit i mej efter att vi separeerat. Men allt var väl äkta denhär gången.!!

Saknar sommaren 2006 som satan..
och jag skulle kunna göra allt för att få göra om den igen. Men jag skulle vilja ändra på några saker då, för jag pajjade mitt livs chans då utan att jag visste det förän efteråt.. Tänker fortfarande på det varje gång jag pratar med dej!!


Krall ringde mej nyss, pratade bara en jättekort stund med honom 6-7 minuter max, men det gjorde jättemkt! för jag var lessen innan men efter att ja pratade lite skit med honom , på den nivån han och jag brukar hålla våra samtal så blev allt lite bättre, nu ler jag ju till och med lite nu när jag skriver dethär..!

men nu ska jag gå å laga mat med mamma


men ha en bra kväll

Puts O Krom

Älskade Elvis

Kommentarer
Postat av: Maddi Muff

Fan gumman, kom tillbaka för det här går inte... Älskar dig.. puss

2007-02-22 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback