one night for the first time...

Hallå i Busken!!!

kul att du tittar förbi, hur du nu har kunnat hittat ändå hit. och när du nu har gjort det så hoppas du troligen på att få nåt riktigt kul att läsa å de hoppas jag kunna ge dej..

såsmåningom iallafall. :D

jag e en ganska lustig person som inte berättar något om mej själv allt för ofta, tycker mer om att uttrycka mina åsikter om vad som händer omkring mej, å i Moder Sveas Av långa Rike.. kanske inte allt för seriöst jämt men jag tänkar iallafall hålla detta på min nivå. på mitt bakåtsträvande å lite negativa, pessemistiska och framförallt ironiska sätt..!!

I min lilla lilla värld av blommor så finns det många många små fina drömmar. Och framförallt en jättestor! Jag vill leva under femtiotalet, allt var så vackert...!!

mitt liv består av kärleken till det Nostalgiska, fina gamla bilar- älskar bilar!! de e det bästa som finns!, de e till och med bättre än sex! eller visst, man kan ju ha det i dom åxå så.. ;) å det ända som snurrar i mina öron och huvud är rock 'n roll å den goa, underbara rockabillyn!!


detta var bara början på en lång historia... å många åsikter å funderingar
så du får ta mej 17 komma tillbaka om om du vill läsa mera ;)

så på med nattmössan och in i dimman nurå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback